Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Оновлені інструменти

with one comment

Щось я вже давно нічого не писав. А все через те, що зі своїм повільним інтернетом, морочусь з збиранням нового набору інструментів під нову Ubuntu 9.10.

Поки що проблеми є. Хоча Ubuntu 9.10 далеко просунулась порівняно з попередньою версією, і виглядає дуже гарно.

Ну, цього разу, я поставив все чистенько:

Форматування

Змінили шрифт в консолях. Тепер в один екран влізається набагато більше. Правда невідомо чи такий шрифт є у знакогенератора, тому він напевне емулюється програмно. Але не тормозить, і це добре. Щоправда Guake все одно виглядає красивіше і зручніше. Думаю його колись вбудують в Gnome.

Emphaty мені теж сподобався. Бо не сильно відрізняється від Pidgina, і теж зовсім не схожий на qip.

І я навіть подумав не ставити amarok, бо користуюсь тільки його функцією global hotkeys, поки він висить собі в фоні. Глобальні комбінації клавіш настроюються в меню Система -> Параметри -> Комбінації клавіш. Але вони глючать неймовірно. Тому напевне таки поставлю ще і amarok.

Mplayer цього разу встановив без графічного інтерфейсу. Такий собі мінімалізм…

Крім того, цього разу я таки ризикнув похімічити з Compiz. Прийшлось раз вбити його з сусідньої консолі, але загалом працює чудово. Особливо мені подобається анімація зміни вікон:

Хоровод вікон

“Желатинові вікна” я вимкнув, бо ця опція несумісна з “опором країв”. Корисна настройка, при якій краї екрану і вікон чинять опір переміщенню вікна. Дозволяє зручно ставити вікно впритик до межі екрану, чи впритик одне до одного.

Куб з робочих столів теж працює без глюків, але для мене навіть два забагато, тому в кубі не бачу необхідності:

Віддалений погляд на робочі столи

Як бачимо, частота кадрів не вражає, але по-перше, це ноутбук, по-друге, це не FPS.

Ще я подивився на неймовірні спецефекти води. Думаю там без шейдерів не обійшлось… Але для чого вони потрібні – невідомо. Напевне просто щоб показати, що не тільки DirectX щось може.

І, виявляється програма для настройки Compiz треба ставити окремо. Називається вона CCSM (Compiz Config Settings Manager), і ставити її рекомендується не через Software Center. Бо хоча останній надзвичайно зручний і інтуїтивний, але крім прогресу установки ніякої додаткової інформації не дає. Навіть не має кнопки “Відмінити”. Тому, коли щось піде не так – зробити нічого не вдастся.

Ще одним розчаруванням було те, що Synaptic не може додати пакунки, які я завантажив ще раніше. Давно, напевне за часів Interpid Ibex, з якої я й починав.

З інших прикрас – тематичний комплект шпалер що змінюються автоматично. Вибрав собі картинку з якоюсь кометою, і при наступному вході в систему побачив вигляк землі з космосу. Треба буде ще якийсь такий комплект створити самостійно.

Далі, я перейшов до встановлення потрібних в роботі інструментів (хоч більшість з них інсталяції і не вимагають 🙂 ) :

Те, з чим я працюю найбільше.

Набір інструментів 🙂

Правда зробити з Vim повноцінне IDE мені поки що не вдалось, і крім того, я планую таки перейти до програмування графічного інтерфейсу ( що трохи складно, бо я ще й досі скучаю за Delphi ). А для цього треба хороше, графічне IDE. Поставив Анюту. Але з нею ще прийдеться розбиратись. Створена для роботи з Subversion. Може ще розібратись з тим що ж таке Subversion.

Хоча від курсової мене трохи відволік Python. Але про це, я напевне напишу трошки пізніше…

Written by bunyk

Листопад 13, 2009 at 21:56

Оприлюднено в Інструменти, Нещоденник

Tagged with ,

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. Якщо хочеш малювати інтерфейси мишкою а-ля Делфі — наполегливо рекомендую Qt Creator. Тільки не став з репозиторіїв, а скачай на trolltech.com (сайт Qt) інсталятор Qt SDK.

    В “консолях” (правильніше було б віртуальних терміналах, vt) не просто шрифт змінили 😀 Там тепер по замовчуванню фреймбуфер (framebuffer)… Коротше, монітор продовжує перебувати в графічному режимі, _не_ переключається на текстовий. Тому стає можливо юзати шрифти TrueType, наприклад. І ніяких знакогенераторів там вже немає 🙂

    Empathy вміє багато всяких речей з використанням jingle… Із вже мною потестованих передача файлів та голосовий зв’язок; відеозв’язок я ще не тестував 🙂

    До компіза раджу поставити пакет fusion-icon і запхнути цю невеличку програмку в автозапуск. З часом допоможе розібратися в термінології window manager – window decorator – display manager – window system etc %)

    >“Желатинові вікна” я вимкнув, бо ця опція несумісна з “опором країв”.
    Усе там сумісно, Бунику 😀 Там є спеціальний модифікатор (Shift за замовчуванням), який тимчасово вмикає/вимикає ефект. Особисто у мене все працює 😉

    >…Synaptic не може додати пакунки, які я завантажив ще раніше. Давно, напевне за часів Interpid…
    Система apt взагалі не буде приймати пакунки для іншого дистрибутива або архітектури.

    ulidtko

    Листопад 16, 2009 at 12:40


Залишити відповідь

