Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Чим зайнятись під час епідемії?

with 4 comments

В даний момент, якби плани не змінювались, я вже мав би їхати назад до Києва, і завтра писати контрольну по теорії ймовірностей. Але завдяки кабінету міністрів мої вихідні було продовжено на три тиждні. З одного боку це погано, з іншого добре. Єдине що точно відомо – плани змінюються.

Тим більше що потрохи навіть стає нудно. Всі сидять вдома. Телевізор дивитись я не звик. Швидкість інтернету маленька. Навіть вже потрохи стає нудно.

Університет

Процес оцифровування лекцій в режимі реального часу відкладається. Відповідно змінюються способи підготовки до сесії. Сесія відповідно теж переноситься, і Різдво прийдеться проводити за конспектами. Тому семестр буде навантажений. А щоб трохи зменшити можна трохи повчитись вдома.

Python

Є час передивлятись лекції MIT по програмуванні. Вже п’ять подивився. І хоча там розказують речі які я мав би вже знати, але деякі деталі варто нагадати ще кілька разів:

>>> (1.2-0.1)==(1.1)
False
>>> 1.1
1.1000000000000001
>>> 1.2
1.2

Ще, в них цікавий метод викладання. Професор питає:
Професор: Хто знає що таке числа Фібоначчі?
Студент: Я!
Професор: А хто знає історію пов’язану з цими числами.
Студент: Фібоначчі досліджував кроликів.
Професор: Молодець
Дістає з сумки цукерку, і кидає через 5 рядів. Дресирує їх, методами Павлова :).

Курсова

Щось давненько я не займався своєю курсовою. Але дивлячись лекції MIT, я зрозумів, що стиль її написання трохи кривуляє. Тому спочатку ще трохи перегляну їх лекції. І крім того мені потрібно вирішити, яким чином створювати інтерфейс Qt, GTK+, чи писати свій інтерфейс через SDL чи OpenGL?

Ubuntu 9.10

Вона вийшла якраз на початку епідемії, і ще не з’явилась на нашому ftp. З цим інтернетом немає сенсу обновлятись, тому я буду три тиждні сидіти на старій версії. Що дещо неприємно, тим більш, що Synaptic почав вилітати з segmentation fault, і мені при написанні курсової і вивченні Пайтону прийдеться користуватись інструментами які я вже маю.

Written by bunyk

Листопад 1, 2009 at 16:36

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Я дивився аналогічні лекції Стенфордського університету. Курс має практично таку саму назву (Introduction to Computer Science/Programming methodology), і, що цікаво, лектор так само кидає студентам цукерки (ціла торба лежить на столі).

    FireON

    Листопад 15, 2009 at 21:05

    • І чого тільки не роблять викладачі, щоб студенти на лекції приходили, а не дивились всякі відео вдома :).

      bunyk

      Листопад 16, 2009 at 12:35

  2. До речі, дякую за лінк на MIT OCW. Скачаю, подивлюся.

    FireON

    Листопад 15, 2009 at 21:09

  3. […] карантин, який на деякий час призупинив революцію на […]


Залишити відповідь

