Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

І хоча ми не MIT, та все ж…

with 2 comments

Сьогодні знайшов на нашому ftp, кілька папочок з MIT OCW. І почав дивитись курс 6.00 Introduction to Computer Science and Programming.

Хоча він і розрахований на першокурсників, але це ж MIT. Принаймі я мало знаю людей на третьому курсі Кубика, які могли б зробити першокурсника MIT хоч по яких-небудь задачах.

На замітку: Коли я кажу MIT, то маю на увазі їх курс 6, або Department of Electrical Engineering and Computer Science . Там з’явились хакери. Там була написана перша комп’ютерна гра. Там придумали Lisp. А всі інші їх факультети майже нікому невідомі…

І по цьому їхньому курсу, я вирішив вивчати Пайтон, бо крім того, професор Ерік Ґрімсон, казав, що метою курсу, є навчитись думати, як програміст, вміти писати програми, читати чужі програми, і знати межу своїх можливостей.

Опис курсу:

This subject is aimed at students with little or no programming experience. It aims to provide students with an understanding of the role computation can play in solving problems. It also aims to help students, regardless of their major, to feel justifiably confident of their ability to write small programs that allow them to accomplish useful goals. The class will use the Python™ programming language.

Що мені сподобалось в них:

  1. Вони на першій лекції розказують, не скільки балів треба набрати, а що вивчать під час курсу, і для чого воно потрібно
  2. Їх студенти сидять з включеними комп’ютерами, і там же роблять нотатки. (Як я).
    Ось такі в них лекції.

    Ось такі в них лекції.

  3. Ну, аудиторії в них гарні, але то таке.
  4. І хоча лекції ведуться англійською, я розумію більше, ніж наші українською. Як тільки з’являється незнайоме слово, його зміст одразу пояснюють. (Хоча хто знає що я скажу після n-тої лекції)

Одним словом, в них класно. Але можна зробити так, що в нас буде ще краще. Питання тільки в тому хто цим займеться? Я чи що? 🙂

Written by bunyk

Жовтень 30, 2009 at 02:35

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ну сам же видишь, что больше некому. Инициатива наказуема выполнением 😉

    Icefall

    Жовтень 30, 2009 at 11:25

  2. […] саму ініціативу та відповідний курс я дізнався з блоґу Буника, за що я йому дуже вдячний. Колись я […]


Залишити відповідь

