Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Блог – інструкція читача

with 7 comments

Зараз я розкажу вам, як найзручніше спілкуватись в межах цього блогу. Для багатьох тих, хто уявляє що таке web2.0, я не скажу нічого нового, але як виявилось, мене читають люди, які є більш пасивними користувачами інтернету. Тому для них, маленька інструкція з функціоналу, які вони можуть знайти на моїх сторінках.

Читання

Хотів написати інструкцію про користування RSS, але згадав, що її вже класно написали до мене. Для прочитання рекомендується просто шедевр інтерактивної літератури: Що таке RSS?.

І якщо ви прочитали, що це таке, і вже поставили собі програму для читання новин, то ось кнопочка – посилання на мій фід:

Підписатись

Туди потрапляють всього кілька перших речень з кожної статті, бо зазвичай я пишу багато, тому не хочу перевантажувати ваш рідер. Ви зможете вирішити чи читати далі вже з перших речень, і якщо захочете, то перейдете до повного тексту статті на сайт.

Зворотній зв’язок

Пост

Пост


Хорошу публікацію пишуть читачі. Самі можете переконатись – зправа фотодокази. Синє – те що написав я, жовте – ілюстрації, а зелене – коментарі.

Видно, що найбільше інформації знаходиться саме в коментарях. Стаття – несе основну ідею, а вже всі деталі й питання уточняються в коментарях. І крім того, я ж не журнал видаю (хоча інколи мені здається що щось подібне), я з вами спілкуюся. Тобто хочу сказати – коментарі це важливо, тому коментуйте.

Після статті та всіх коментарів (якщо такі є) знаходяться поля для коментування. Обов’язково потрібно заповнити поля “Ім’я”, та “E-mail”. Це потрібно, щоб вас можна було ідентифікувати, і відповісти. Про те, що бажано заповнити поле вебсайт я не кажу, ви і так знаєте. Тільки якщо ви не маєте сайта можете вписати адресу сторінки в контакті, чи посилання на статтю про вас в вікіпедії 🙂 . Посилання типу http://none/ погано впливають на роботу павуків, тому пишіть адреси які існують.

Якщо ви пишете свій перший коментар, то він зразу не з’явиться. Він чекає проходження цензури. Якщо ваш коментар вже раз пройшов цензуру, то вам будуть довіряти, і пропускати коментарі зразу. Моя цензура доволі м’яка. Коментарі видаляються тільки тоді, коли вони стають неактуальними. Робот що бореться зі спамом набагато строгіший. Видаляє дуже багато похвальних коментарів про мене. Більшість з них російськомовні або англомовні, але недавно я мусів врятувати від нього кілька україномовних коментарів. Він подумав що це спам, бо вони містили багато посилань.

Коментувати можна не тільки статтю, а і інші коментарі. Для цього під кожним коментарем є кнопка “Відповідь”.

А для тих, кому коментування – занадто складний спосіб висловити свої враження є можливість поставити оцінку. Внизу статті ви бачите п’ять зірочок. Це кнопки для вибору оцінки в п’ятибальній системі. Клацаєте по одній з них – і я знаю наскільки вам сподобалось те що я написав. Маленьке прохання – хай ваша середня оцінка мені буде три. Тоді різниця в оцінках хороших і поганих статтей буде більша, і я буду точніше знати, що мені вдається краще, а що гірше. Незважаючи на те, що п’ятірки отримувати приємно.

Крім того можна оцінювати коментарі. Тут критерій інший – підртимую (+1) та не підтримую (-1). Ці оцінки позначені рукою з витягнутим великим пальцем. Що означає палець простягнутий вниз, ви й самі знаєте. (Як мені розповідав danbst, можна оцінювати також свої коментарі, але не думаю що це так аж погано.)

Про зручності

Звісно я стараюсь, щоб вам було зручно користуватись моїм ресурсом. Дещо виходить, дещо ні. Хотів би почути думку про те, що варто вдосконалити. Заодно й потренуєтесь писати коментарі 😉 .

З системою категорій я трохи заплутався, бо ще навесні перевантажив її зайвими деталями. Зараз я її взагалі закинув, але пізніше планую таки відсортувати свої записи за якимись критеріями. Можете запропонувати свої. Тегами я взагалі майже ніколи не користувався. Якщо маєте якісь корисні поради про ці речі – діліться будь-ласка.

При написанні статтей, я люблю робити посилання на додаткову інформацію не явно, а прямо з якогось слова. Подібно до Вікіпедії. Щоб це було добре видно, я вибрав тему, де посилання мають звичний синій колір. Ще одним плюсом цієї теми, на мою думку є те, що вона біла, і на ній красиво виглядає підсвітка синтаксису. (Хоча я люблю чорний колір).

Взагалі стараюсь оформляти сторінки гарно, щоб форма підкреслювала зміст. Щоразу виходить по різному. Особливо хотілось, щоб ви оцінили, що відбувається, коли наводити курсор на деякі складні для запам’ятовування англійські слова в пісенці з попередньої статті.

Written by bunyk

Жовтень 18, 2009 at 02:58

Оприлюднено в Павутина

Tagged with

Відповідей: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Тепер дещо про коментарі

    Коментатори як виявилось мають можливості форматування не гірші за мої:

    Можна користуватись всіма можливостями HTML. Списки правда не працюють. Зате є заголовки всіх рівнів, і кольорові шрифти.

    Можна ліпити картинки, якщо знаєте звідки брати:

    Можна підсвічувати свій код.

    <font color="green">кольорові</font>
    

    Можна писати формули \LaTeX

    bunyk

    Жовтень 18, 2009 at 02:59

  2. Таблиці працюють.
    Принаймі мені так здається

    bunyk

    Жовтень 18, 2009 at 03:20

  3. О, те що треба. Жаль, тільки я це вже все знаю….

    До-речі, теги поідеї пришвидшують пошук. І можна робити хмару тегів (http://easyelectronics.ru/ – тут найкраща, яку я бачив, є плагін для вордпрес)

    danbst

    Жовтень 18, 2009 at 09:17

    • Ти знав що в коментарі можна вставляти картинки ❓

      Проблема з тегами в тому, що в мене для кожного поста був інший тег. А хмарка тегів тут вже встановлена. Взагалі wordpress.com дозволяє не паритись з двигуном – все вже готово, і працює.

      bunyk

      Жовтень 18, 2009 at 10:39

  4. Поки писав попередній коментарій, зрозумів, що не почну використовувати html (і будь-яку іншу не-WYSIWYG розмітку) доти, доки не матиму попереднього перегляду.

    Буник, попрацюй над цим будь ласка 🙂 Я сподіваюсь, що це не є складною задачею для WordPress.

    ulidtko

    Жовтень 19, 2009 at 22:19

    • Точно. Я якось не подумав, що можу виправляти свої коментарі скільки завгодно. (Та і ваші також)

      Це не є складною задачею для блога на окремому хостингу, а тут цей плагін чомусь не стоїть 😦 .

      Треба буде написати розробникам.

      bunyk

      Жовтень 19, 2009 at 22:50


Залишити відповідь

