Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Третій курс

leave a comment »

Ха. Я нарешті можу повністю відчути себе третьокурсником. Для цього мені прийшлось зрозуміти що таке китайська теорема. Я мав би написати про це тут, але не встиг, а на третьому курсі мені це робити лінь. Бо вже є важливіші речі.

Якщо сильно хочете знати, то китайська теорема каже, що декартів добуток Z_{n_1}\times Z_{n_2}\times \ldots \times Z_{n_k} ізоморфний до Z_n, де n=n_1\cdot n_2 \cdot \ldots \cdot n_k і n_1, n_2, \ldots , n_k – взаємно прості. Z_n – повна система лишків за модулем n. І це бляха важливо.

А також я таки навчився шукати будь-яку порядкову статистику за лінійний час. Хоча до цього думав що це неможливо. Дивна обмеженість нашого розуму. Чому ми думаємо, що якщо ми щось шукаємо, то додаткову пам’ять можна використовувати, а частково сортувати – ні.

Також, я почав обирати напрямок наукової. Я вже приблизно знаю, як вона буде виглядати, але вам розкажу, коли буду знати точно. В плані має бути робота в комп’ютерній графіці, яка “зносить башню” :). А взагалі – буде видно.

І через те, що семестр в мене почався з сесії, я забув опублікувати попередню статтю. Вона мала вийти два тиждні назад, а вийшла сьогодні. Як то кажуть – краще пізно, ніж ніколи.

Ну, і поки що все. Хорошого вам початку року!

Written by bunyk

Вересень 14, 2009 at 15:21

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Залишити відповідь

