Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Виконання повороту

leave a comment »

Як ви могли побачити, останнім часом я писав мало. Радий що від цього мене не перестали читати. Це було приторможування перед поворотом.

Головна причина такого – те що відбувається сесія. І я переметнувся писати серйозні статті на серйозному проекті CybWiki. І всі мої амбіції пов’язані з освітою буду реалізовувати там. Тим не менш, також буду продовжувати писати сюди. Тільки менше, і трохи інше.

По перше, я перейменовую блог на менш претензійну назву “Блог одного кібера”. Так як тема ІТ загалом – занадто неосяжна для одної людини. Але для спільноти – інша річ.

По друге, тепер тут буде більше суб’єктивізму, і щоденника (хоча цього і раніше було досить). І набагато менше того, що стосується навчальної програми, факультету, і програмування.

Ну, а якщо ви таки хочете читати не літрдибр, а корисні і практичні речі, то я дам вам маленький списочок моїх (і вже не зовсім, ви ж розумієте, що це Вікі) робіт:

Забагато себе хвалити не буду, решту шукайте самі.

Written by bunyk

Червень 22, 2009 at 15:05

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Залишити відповідь

