Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Де взяти гроші?

with 10 comments

Підле питання. Треба боятися людей, в яких таке на думці. Бо раз вони думають над цим, не думають про любов до всього людства, комунізм і Open Source. І чисті, альтруїстичні помисли, їм заступили хижі і корисливі. Хоча не все таке чорно-біле.

Але все таки можна постаратись, що щоб помимо того, що ти отримуєш прибуток, ти приносив людям користь. Принаймі в мене є велике сподівання, що все що я тут пишу, страшно сподобалось б мені, на рік молодшому. Тому, може ще комусь сподобається?Про моральність прибутків, достатньо поміркували тут. Зараз я застосую це конкретно до себе.

Для чого мені гроші? Бо хочу полазити по горах, купити собі eBook, потрохи злазити з шиї батьків. І взагалі, Білла Гейтса у моєму віці вже вигнали з Гарварду.

Співпраця

Готовий брати участь в будь-яких цікавих проектах. Навіть не комерційних. Просто заради того щоб навчитись.

Крім того, готовий дати інформаційну підтримку. Наприклад з радістю обміняюсь посиланнями. Інколи навіть ставлю зовнішні посилання просто так. Але це, якщо ви мені сподобались. Якщо ж вам сподобався я, і ви хочете мене підтримати – пишіть: tbunyk Собака ukr.net

Також можу допомогти з вивченням Pascal/Delphi, С/C++, OpenGL, PHP, HTML, і установкою Ubuntu Linux. Оплата договірна. Знову ж таки пишіть tbunyk Собака ukr.net . Липень і Серпень я в Франківську, все решта в Києві.

А ще, я зареєструвався на російському рекламному порталі Блогун, де можна заробляти гроші ставлячи посилання. Релевантності обіцяю дотримуватись. Поки що, заради чистого експерименту.

Блогун - монетизируем блоги
fa56dafe4b878b4f3f06d69e6f899c74

Written by bunyk

Травень 25, 2009 at 09:55

Оприлюднено в Всяке

Tagged with

Відповідей: 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. В мене досвід подібного альтруїзму трохи менший:) Десь півроку назад зв’язався з автором однієї програмки для смарта, якою сам часто користувався, з пропозицією допомогти зробити пристойне графічне і звукове оформлення. Звісно, що безкоштовно. В результаті все вийшло чудово – усі задоволені. Десь місяць тому цей же розробник звернувся вже на рахунок іншого проекту. Оскільки він був платний, то мені було запропоновано грошову винагороду у разі участі в розробці графічного інтерфейсу. Як не дивно, від грошей (про конкретні суми не йшлося) я відмовився. Виявилося, що недарма. З автором проекту надзвичайно важко спілкуватися. Він сам не розуміє, чого хоче. У ході листування я приводив йому його цитати, які буквально суперечили одна одній. Мій мозок ледь не закипав, коли я намагався зрозуміти, що він від мене хоче. Тим більше, ця людина абсолютно не шарить в дизайні (в чому він сам зізнався). Врешті-решт, я делікатно відмовився далі брати участь у цьому проекті. Нерви важливіші. Зроблену іконку я віддав просто так.

    Також подарував іконку іншому розробнику, утиліткою якого активно користуюся. Ну і зробив логотип для програми на місцевому каналі + для радіо. Все – безкоштово. Приємно, що між моїм лого і лого, зробленим дизайнерською агенцією, обрали моє (а можливо вплинув фінансовий аспект). Ще до цього є купа дрібних проектів, про які тут не буду згадувати. Таким чином, я набираюся досвіду та роблю собі “ім’я”, а далі вже й до фріланса недалеко:)

    shittynews

    Травень 25, 2009 at 22:46

  2. Що значить менший? Я взагалі без досвіду. Ото тільки рік тому став активним користувачем інтернету.

    А “фрілансер” – гордо звучить. Треба буде подумати.

    bunyk

    Травень 25, 2009 at 23:49

  3. >>>Також можу допомогти з вивченням Pascal/Delphi, С/C++, OpenGL, PHP, HTML, і установкою Ubuntu Linux. Оплата договірна.

    Як ти до цього опустився??? Ти ж розумыэш, що репетиторство – найгырша професыя – раз, великих грошей з цього не чекай, оскыльки ынет переповнений подыбною ынфою – два, твый досвыд ще дуже маленький – три.

    Набагато реальныше – робити курсовы-розрахунковы-лаби за грошы. Я сам на 2 програмках по 30 рядочкыв заробив 100 грн (з заочникыв). Але злякався швидкосты надходження бабла ы выдмовився выд спывпрацы)))

    danbst

    Травень 28, 2009 at 10:18

  4. Впринципі так. Можливо. Я ще мало що розумію, бо мало що пробував.

    bunyk

    Травень 28, 2009 at 12:17

  5. Але все таки можна постаратись, що щоб помимо того, що ти отримуєш прибуток, ти приносив людям користь.

    Це дуже гарна думка. Головне по погоні за грошима, не забути для кого ти ведеш цей сайт.

    Василь

    Червень 9, 2011 at 12:01

    • Та, тут відношення користі до прибутку, як можемо бачити прямує до нескінченності. 🙂

      Якщо звісно користь є. 🙂 Бо прибуток точно нуль. Блогун сказав що в мене замала відвідуваність.

      bunyk

      Червень 9, 2011 at 12:29

  6. Ну і яка в тебе середня добова відвідуваність? Якщо це звичайно не секрет.

    Василь

    Червень 11, 2011 at 11:42

  7. 60 це мало. В мене зараз ще меньше ніж 60. Ти не пробував працювати із біржами посилань?

    Василь

    Червень 11, 2011 at 17:04


Залишити відповідь

