Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Норвегія, Morrowland

with 2 comments

Люблю людей, які здійснили те, що тільки намагаюсь здійснити я. Наприклад трійка норвезьких студентів ще з 2002 року вчиться і пише на сайт про все що вивчила. Впринципі, що я вам буду розказувати, вони краще знають:

Morrowland це зростаюча норвезька студентська організація. Нашою метою є збільшити знання прикладного програмування, цифрового дизайну, веб-програмування, аудіо і анімації. Ми хочемо структурувати і записати наші навики мультимедіа. Роблячи це, ми паралельно розвиваємо наш головний проект, сайт названий Apron Tutorials. Ціль сайту – дати відвідувачу інструкції, підручники, статті як для початківця, так і для професіонала, про мультимедіа, програмування, тривимірне моделювання, і т.д. Деякі частини сайту все ще в стані розробки.

Їх адреса www.morrowland.com. Знайшов я їх чисто випадково, коли шукав якусь функцію, вроді CreateGLWindow, точно не пам’ятаю. Але що мені в них найбільше сподобалось – це підручник OpenGL. Він базується на підручнику NeHe, але сильно його розширює. Тільки про камеру 6 статтей. Камера від першої особи, від третьої особи, і т.д. Крім того, завантаження моделей і текстур, і обчислення зіткнень.

Коротше кажучи, ззовні – чудесний сайт, а що всередині, ще треба подивитись.

Written by bunyk

Травень 18, 2009 at 00:32

Оприлюднено в Графіка, Павутина

Tagged with ,

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Подивився я на туторІали до С-шарпу і жахнувся : перший туторіал – вивести рядок, другий – вивести змінну….

    А щодо статтей до ОпенГЛ. Статті непогані, АЛЕ найцікавіші з них містять помітку SOURCE NOT INCLUDED!!! Навіщо мені екзешник туторіала без сорсів (та й тобі він не потрібен)?

    І взагалі, діяльність людей на тому сайті не зрозуміла для мене.

    danbst

    Травень 18, 2009 at 08:34

  2. Дійсно, чогось вони з кістковими деформаціями поскупились. Жадюги! Треба буде свою статтю про загрузку 3ds написати. А то я вже навіть забув, як це робиться.

    bunyk

    Травень 18, 2009 at 09:36


Залишити відповідь

