Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Літні завдання

with 5 comments

Прочитав недавно в лаболаторії ідей книжку Алана Лакейна “Мистецтво встигати“. Корисна книжка, корисні поради. Деякі мені особливо сподобались:

5. Я не витрачаю час на переживання з приводу своїх невдач. Мені взагалі пофіг, мені переважно не вдаються речі, які я не хочу робити 🙂

9. Я встаю в п’ятій ранку, і рано лягаю. Пробував, попробую ще. Наприклад літом

10. Я їм полегшений обід, щоб не відчувати сонливості в другій половині дня. Гм. Треба детальніше прочитати книжку. Може сісти на дієту? 🙂

11. Я не читаю газет чи журналів, а лиш переглядаю заголовки щоб бути в курсі подій. Добре що придумали RSS

13. В мене нема телевізора. Без коментарів

14. Робота близько, і я ходжу до неї пішки. Цей Лакейн трохи схожий на мене

26. Я надаю собі здатність відпочити, і винагороджую себе коли завершую важливі справи. Це я вмію 😀

31. Я задаю собі питання: “Чи станеться щось жахливе, якщо я не виконаю цю справу?” Якщо відповідь негативна, то я його не роблю. Цікаво, провал сесії це жахливо? 0_о

33. Я завжди використовую правило 80/20. (80% роботи ми робимо за 20% часу, ну і решта навпаки) Якби ж то 😦

42. Я стараюсь проводити значну частину моїх роздумів на папері. А я за клавіатурою, як от зараз, хоча папір також активно застосовую.

46. Я стараюсь не витрачати час інших людей даремно. А я взагалі стараюсь з людьми не контактувати. Вони не цікаві. (Жартую). Але кількість людей в яких я забираю час дуже обмежена.

56. На вихідних я стараюсь не думати про роботу. Гм. Я взагалі стараюсь не думати про це жахіття

57. Я досить часто розслабляюсь і нічого не роблю. А я в основному фігньою страждаю. Треба буде відпочивати сильніше.

І ще він дуже багато розказує про списки завдань (todo). Всі про них знають, а він пише ними користуватися. Пробую трохи писати щоденні в блокнотик, а тут попробую створити гігантський літній список.

  1. Сільське господарство
  2. Перекласти “Хакерів”
  3. Вивчити блендер
  4. Намалювати мультик про матан
  5. Вивчити STL
  6. Написати програму з ДО
  7. Навчитися їздити на машині
  8. Піти в великий похід
  9. Освоїти SDL

Буде змінюватись. Може ще вивчу Java, Ajax, STL, і Perl, Python, Shell…. Ох мрії мрії!

Written by bunyk

Квітень 23, 2009 at 22:30

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. >>># Сільське господарство
    кул, справді на першому місці повинно бути!

    >>># Піти в великий похід
    я вже розповідав, що хочу по Україні проїхатись літом автостопом? =)

    >>>Цікаво, провал сесії це жахливо? 0_о
    так

    danbst

    Квітень 27, 2009 at 14:05

  2. доречі, щодо поїздки по Україні. планується поїздка *на виживання*. Тобто, основна мета – відчути силу нашої планети та силу цивілізації, переосвоїти деякі свої бачення, переосмислити все, що можна.
    Проїзд буде по всій Україні, з мінімум грошей і мінімумом всього решти. Під-час поїздки можливе голодування по 2-3 дні…

    Це навіть крутіше, ніж мрія сплавитись по Дніпру на плоті з *сам_знаєш_чого*.

    Треба ще 1-2 чоловіка. Які розуміють, про що я говорю. Може ти один із них…

    danbst

    Травень 3, 2009 at 23:54

  3. Мда. Мінімум це класно, але треба все добре планувати.

    Завжди хотів набрати рюкзак сухих калорійних продуктів, (цукру, і навіть не знаю, гречки може), і кастрюлю, подорожувати по гірській місцевості, вечорами спускаючись в якесь село на маршруті, і стукати в хату. В хаті, в обмін на рубання дров, викидання гною, чи ще якусь роботу, просити доступ до кухні, де б сухі продукти кидати в воду, і варити (по дорозі можна ще назбирати якоїсь травки на чай), і місце, десь під дахом на сіні, щоб можна було поспати.

    В міській місцевості, все мало б бути інакше, і я ще не придумав як.

    Але загалом я страшно зацікавлений.

    bunyk

    Травень 4, 2009 at 01:56

  4. Знаю, що тобі подобається паркур, спробуй подивитсь на вело-паркур
    http://trava.kiev.ua/archives/5826

    ось чОму треба навчитись літом!

    danbst

    Травень 5, 2009 at 14:18

  5. […] І чітка постановка цілей ще не гарантує їх досягнення. Як наприклад забутий список цілей на літо: […]


Залишити відповідь

