Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Спроба описати свою філософію

with 8 comments

Іду на Ви! (Або пролог)

seagull

No limits, Jonathan? he thought, and he smiled. His race to learn had begun.
Richard Bach. Jonathan Livingston Seagull

Хто володіє інформацією, той володіє світом. Я планую заволодіти світом. Спочатку я заволодію достатньою кількістю інформації. Ну а в цьому мені допоможуть нові технології. Інформаційні технології. Хочете – можете приєднатися до мого завойовницького походу. Разом буде веселіше.

Для чого захоплювати світ? Бо війна – це конкуренція, війна – це концентрація всіх ресурсів, війна – це змітання перешкод, війна – це адреналін, війна – це весело, війна – це життя. (Я не тут не говорю про війну, яка забирає людські життя. Я говорю про війну, як філософію). Війну конструктивну і творчу. Війну проти темної сторони себе. Війна вбиває лінь. Війна вміє витягувати нас на межу можливостей. І ми маємо можливості перетнути цю межу.


Кажуть – “Важко в навчанні – легко в бою”. А якщо зробити навчання боєм? Боєм за знання. За захоплення світу. Тоді навчання стане легким. І шлях до перемоги пришвидшиться. Треба придумувати нові тактики, і стратегії, бо вже є незчисленні маси інформації, і її все більшає. Але ми мусимо з нею справитись, і рухатись вперед. Треба робити все швидше і краще.

knight

І ще, стараюся змінити спосіб мислення, щоб навчитись шукати і знищувати проблеми в собі. Таки в більшості наших проблем винні ми самі. Як і в державі. Люди люблять згадувати владу. Але що може зробити влада? А ми можемо зробити все! Нас багато. З нами Бог і Україна!

Хтось може сказати – “А для чого такий запал?”. Ну що я зможу відповісти? Напевне тому, що зараз весна, і життя прекрасне. І в голову лізуть весняні вірші Франка. І я ще не визначився що буду робити в житті, але завойовувати світ таки точно. Бо спокій і флегматизм звісно продовжує життя, але й роблять його не цікавим. Краще жити мало і весело.

Всесвіт комп’ютерів гігантський, і крім того розширюється. Тому щоб дослідити його цілком напевне ніколи не стане життя. Іноді комп’ютери навіть складні. Але головним принципом їх конструювання завжди було KISS – Keep It Simple Stupid (Роби це простіше дурнику). Тому ніколи не любив викладачів, які замість програма кажуть – “інформаційно – обчислювальна система”, а замість Гугл – “Інформаційно – пошукова система”, і ще по півпари викладають свої міркування про семантичні відмінності між словами “команда” і “інструкція”. Якщо я напишу щось складне і незрозуміле – виправте мене.

Ще я трохи не люблю математику, але як я виявив, це все через те, що при читанні математичних книг, в моїй голові не утворюються красиві і кольорові образи. Завжди люблю, коли все інтерпритується в якийсь образ в моїй голові. Без цього сенсу читати немає. А з математикою це трохи складно. Можливо через надзвичайно формальний стиль викладу. Але все таки – математика надзвичайно могутній інструмент, і без неї ніяк. Тому постараюся, щоб те що я пишу не було нудне, і викликало емоції, і картинки.

Програмування не наука, і не ремесло. Програмування – мистецтво. Для програмування давно вже мала з’явитись муза. А комп’ютерні ігри, взагалі сполучають в собі всі мистецтва. Музику, живопис, літературу, і навіть театр. Хіба що хореографію поки що не зачепили.

Ми завжди найкраще робимо те, що любимо найбільше. Я в програмуванні найбільше люблю графіку і ігри. Тому багато статтей буде на цю тему. І взагалі ігри – це найкращий метод навчання, бо вони часто імітують війну, і крім того писати їх – одне задоволення.

Насамкінець побажаю вам творчих і веселих битв, і сподіваюся я хоч трохи допоможу спростити ваш похід тими битвами які я вже виграв, а ви мій.


Використано зображення Jalca і Karen Whimsy.

Written by bunyk

Квітень 13, 2009 at 15:48

Оприлюднено в Психософія

Tagged with

Відповідей: 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. иииииииииииииииииииии))))))))))))
    почав про війну, закінчив про програмування=)))))
    я вже думав, з тебе вийде класний Президент… а ти… рядовий програмер…

    >>>Краще жити мало і весело.
    Краще жити довго і весело!

    >>>А з математикою це трохи складно
    А у мене як правило проблем не було, і я уявляв собі феєричні образи. Ну дивись. Розказують нам про інтеграли і методи їх вирішення. Кількість методів обмежена, тому всі домашні завдання легко вирішуються – просто вчасно юзаєш метод. Але. з”являється приклад нестандарний, де просто так метод не бачиться. Починаєш думати, проставляти все-можливі ходи(як в шахах), з”являються образи, по алгоритму Дейкстри пошуку оптимального шляху(який називається інтуїцією) бачимо картинку-шлях до рішення. І коли методі вирішення визрів – я отримую задоволення, душевне задоволення від процесу польоту думки…

    >>>не було нудне, і викликало емоції, і картинки.
    правильно, усі б так робили! =) і почастіше використовуй смайлики 😀

    >>>Програмування – мистецтво
    Я стверджував це ще в школі. Але в вузі я зрозумів, мистецтво – це алгоритміка і скриптування по готовим об”єктам. Створення об”єктної моделі хоч і є складним, але аж ніяк не тягне на мистецтво, а просто набір коду з певною метою (наприклад намалювати кубик рубика) – не потребує таланту, тільки логічне мислення.

    >>>хореографію
    ну чому? а анімація людини – це хіба не хореографія? подивився би ти PoP4, Assasin’s Creed, CoD4, Crysis – чиста хореографія

    >>>Ми завжди найкраще робимо те, що любимо найбільше.
    Згоден, у мене розвинулось до такої степені, що я вже не роблю нічого, що мені не подобається=)

    >>>No limits, Jonathan? he thought, and he smiled. His race to learn had begun.
    Я так і знав, що книжка тебе пробудить)))) Старий і море та Чайка Джонатан Лівінгстон – найсильніші книжки, які я читав. Можеш ще спробувати прочитати “Ілюзії” Річарда Баха. Зміст той же, що і в Чайці, але розписаний більш детально. Також залишає слід в душі

    danbst

    Квітень 13, 2009 at 22:51

    • Ого, який коментар! За ідею хореографії і розв’язання інтегралу алгоримом Дейкстри +2. В мене була така ідея ще в школі (с). 🙂 Тільки щодо фізики. Малюємо граф, вершини – фізичні величини, а зв’язки – формули. І розв’язання задачі – лише пошук шляху від даних, до знайти.

      Ну, і не дай Бог, я стану президентом. Політика – весело, але брудно. Міністром можна 🙂 .

      bunyk

      Квітень 13, 2009 at 23:43

  2. Схоже тут звикли писати великі коментарі, намагатимуся не зганьбити себе.
    З войовничістю ти трохи перебрав, може навіть дуже. Це хибний світогляд, однак переконувати тебе в зворотньому зараз марна справа, тому і не намагатимуся 🙂 Якось я пару місяців вирощував в собі воїна, доки не зрозумів власну неправоту. Життя – не війна, але може нею стати. (Мабуть, я зараз говорю, як сивий мудрець).
    Усі самокопання та психологічні пошуки загалом починаються з Річарда Баха, невмирущої книжечки Алана Піза про жести і якоїсь філософії на кшталт Бловадської. Далі в залежності від обраного напрямку ви занурюєтеся або в практичну психологію, наприклад, тренінги пана Шлахтера(це якраз для войовничих), або в езотерику, переглядаєте розкручений нині фільм “Секрет”. А далі…
    Головне не зациклюватися і робити те, що справді приносить задоволення. Успіхів в цьому.

    bezlik

    Квітень 15, 2009 at 20:27

  3. Коментарі можна писати любі, лиш, аби думку можна було зрозуміти.

    >>>З войовничістю ти трохи перебрав
    Ну, може і перебрав. Причина ж ясна 🙂 :
    (http://www.google.com.ua/search?hl=uk&q="Весно+що+за+чудо+ти+Твориш+в+моїй+груди&quot😉

    Пройде. Я людина мінлива. Взагалі не знаю, що я б робив довше трьох років :(. Хіба що програмую вже 5 рік. Та і то, два роки тому крім Делфі нічого знати не хотів щоб голову не забивати, а тепер лиш побачу щось краще ніж маю зараз, зразу починаю вивчати. Так що все зміниться. 🙂

    Цікавий список книжок. Всі зовсім різні. Річарда Баха прочитав недавно :). Алана Піза може читав, але не впевнений. Читав якусь книжку “Мова тіла”. А про на Блаватську зустрічав багато посилань у “Шляху Аріїв” Канигіна. Тільки вважаю “Аріїв” хорошою науковою фантастику, з псевдодокументального жанру. Блаватську теж не читав. Але взяв до уваги. Літом подивлюся.

    bunyk

    Квітень 15, 2009 at 23:13

  4. >>>Схоже тут звикли писати великі коментарі
    просто коли я незгодний майже з усією статтею, то тільки так і роблю. Крім того, в назві теми є слово “філософія” – де ви бачили короткі обгрунтовані філософські твердження?

    Сьогодні зустрів хлопця, катався з нами на роликах. Виявилось, що він – моряк. Мало того, цього року закінчив навчання, і тепер отримав офіцерський ранг “Капітан”. Йому всього 21 рік, а вже 6 років на кораблях/яхтах плаває. Каже, що бував в різних місцях, навіть в шторм потрапив раз (якраз тоді виконував обов”язки капітана, бо з ним були тільки 2 матроси і якась дівчина). Спитали, як це так ти моряком став в наш-то час? Виявилось, весь рід його був зв”язаний з кораблями. 4 роки навчання у нього пролетіли ВЗАГАЛІ без проблем, каже – все було дуже цікаво.

    До чого я веду? Подумай зараз, добре подумай (і не відповідай на мій пост, бо це буде означати, що ти погано подумав) над тим, що тобі подобається, і чим би ти хотів займатись все життя. У мене, наприклад, є вподобання, те що мені подобається. Але дуже часто я думаю, що мені це нах** не потрбіно і подобається тільки інстинктивно (якщо можна так висловитись)… просто відчуваю, що хочу чогось зовсім іншого, чогось кориснішого.

    У мене в групі є 20-річний хлопець, який зараз працює на роботі, де в місяць платять по 7000 грн. До цього він вже 3 роки працював приблизно з такою ж зарплатою. я його питаю, а навіщо ти ж тоді вчишся в вузі? у тебе ж усе є. він так і не відповів чітко. Я зрозумів, що він хоче чогось іншого, його покликання в чомусь іншому і він намагається знайти його в навчанні (правда він взагалі не вчиться…)

    Помітив, що ти і свій книжко-блог пишеш, і в вищу математику лізеш, і в гейм-дев, і в переклад… досить різні речі. розумію, ти шукаєш, що тобі найбільш цікаво. але спробуй знайти те, що тобі хотілось би робити найбільше…

    danbst

    Травень 4, 2009 at 00:14

  5. Та от шукаю. Але все таки раз почав вчитися, то бажано було б закінчити. Шкода тільки що хочеться тільки пошвидше дістати диплом, і аби від мене відчепилися.

    Ролики то звісно класно. Я от люблю бігати, і перекладину, через простоту жанру. Але треба щось робити як кажуть англійці “for a living”. І треба думати, щоб оце for a living якомога більше перетиналося з тим, що я дійсно хочу робити в житті.

    І просто в шоці з наших дівчат. Вони знають, що те програмування ніколи в житті не будуть використовувати, і тим не менш, вчаться з дивовижним терпінням. Не знають що буде після університету, але абсолютно впевнені, що університет треба закінчити. Як так можна??!?!

    bunyk

    Травень 4, 2009 at 01:24

  6. Заявка завоювати світ дуже амбітна, проте саме такі задачі і треба ставити. Тільки так є шанс досягти вагомого результату. «Хочеш досягти максимуму — бажай неможливого» © Наполеон Бонапарт.

    Проте одразу мушу розчарувати. З допомогою того, що ти назваєш інформаційними технологіями, світ не завоюєш. І математика не всесильна, вона описує адекватно лише маленьку частинку цього складного світу.

    Але як не математика («цариця наук»), то що? Виявляється, для твоїх задач існує потрібний інструмент. Називається він: системні методи третього покоління (конкретніше — інваріантне моделювання). В неті можеш не шукати — по суті нічого не знайдеш :b . Втім, що знайдеш — те твоє (ну і поділишся лінками).

    Будеш чемний — скажу де взяти 🙂

    …А на дозвіллі поміркуй, як співвідносяться поняття «інформація», «знання», «мудрість».

    Icefall

    Жовтень 12, 2009 at 21:17

  7. […] я вже раз пробував відповісти на це питання, але вийшла якась філософія Цього разу все […]


Залишити відповідь

