Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Avreliy Games

leave a comment »

Коротенька розповідь і інтерв’ю з творцем комп’ютерних ігор, засновником, власником, і єдиним працівником студії Avreliy Games.


Сон дизайнера :)

Сон дизайнера 🙂

Всі знають про Джона Кармака чи його Quake, Сіда Мейєрса з Цивілізацією, чи Олексія Пажитнова — автора тетріса. Ці люди попали в історію завдяки своїм талантам і любові до справи, яку вони роблять. Але в нас також є свої герої. Хочу познайомити вас з найкращим і, напевне, єдиним творцем комп’ютерних ігор в Івано-Франківську. Тобто, він сильний програміст, чудовий художник, фотограф, письменник. Такий собі сучасний Леонардо да Вінчі.

Отож, представляємо вам Андрія aka Avreliy, він же Loriol. Спочатку коротка розповідь взагалі про нього.

Вперше я познайомився з, тоді ще Loriol-oм, в далекому 2006. На конкурсі МАН, в секції графіки та мультимедіа. Тоді Андрій показував свій перший великий проект — „Рентику„. Але так як це був конкурс наукових робіт, то доповідь була про нові методи рендерингу тіней. Одним словом, нічого нового в науку робота, як і більшість інших, не приносила. Зате у всіх просто щелепа відвисала, коли вони побачили графіку гри. Було питання: “Ти написав ТАКЕ щоб продемонструвати метод промальовки тіней?”. – “Та ні, я що псих. Я собі написав гру, а вчителька хотіла щоб я написав роботу, ну я її і послухав.”

Обкладинка Рентики

Обкладинка Рентики

Тепер трохи розкажу про „Рентику”. Що мене в ній вразило найбільше — це дуже красиве небо і зміни погоди. До цього я такого ще ніде не бачив. Суть гри — побудувати своє місто на острові. Жанр — економічна походова стратегія (в той час ще не вийшли ні четверта цивілізація, ні четвертий цезар). Можна будувати 50 типів споруд, є 28 видів ресурсів, і ними можна торгувати з 20 іншими містами. Крім того, з містами можна ще і воювати за допомогою флоту. І купи різноманітних чоловічків, які ходять по вашому місту. Мені особисто сподобалась анімація лісопилки. Гра важка. Навіть не пам’ятаю, чи зміг я збудувати флот. А його мати хотілося. Хотілося нарешті перейти від економіки до війни. Що найбільше дістає — це коли потріно збудувати якусь споруду, і єдиний ресурс якого для неї бракує — статуї. Ну чому не можна збудувати споруду, а статуї причепити потім?

Скрін Рентики

Скрін Рентики

Наступним проектом все ще Loriol-а, який я бачив своїми очима, були „Хом’яки”. Loriol знову зміг здивувати гравця. Цього разу вже не так чудесами графіки, як ідеєю. Більшість ігор базуються на конфлікті. Бо конфлікт це захоплююче. Особливо для „сильної” половини людства, яка грає в комп’ютерні ігри найбільше. А в хом’яках потрібно було допомогти маленькому звірятку знайти своїх друзів, потім знайти їм подружок, а потім жити довго і щасливо. І ця гра все ще була стратегією. Я б навіть сказав RTS, якщо б вона була динамічнішою. Щоб прискорити здобування ресурсів було додано три мінігри: гольф, логічну гру з кристаликами, і бадмінтон. Все було зроблено з гумором. Єдині мінуси — повне задоволення від гри можна отримати, тільки коли у вас система, яка тягне Heroes 5. Інакше гольф у вас буде приторможувати. Ну і, звісно, гра десь для молодшого шкільного віку.

Скрін Хом'яків

Скрін Хом'яків

Першою грою, яка прорвалася на ринок, за інформацією офіційному сайту тепер вже Аврелія, став проект Sea Journey. Цю гру вже можна купити в англійській і російській версії. Гра ніби і не складна (потрібно складати елемети по три в ряд), але сюжет, графіка, і музика створюють атмосферу, яка захоплює. Гра на перший того ж жанру що і улюблениця секретарок Зума, але тут додано сюжет, додано статегічний елемент, і елемент РПГ .

Скрін Sea Journey

Скрін Sea Journey

Зараз Аврелій займається великим проектом Platonium — грою, яка обіцяє перевернути всі наші уявлення, цього разу вже про RTS. Один тільки опис автором своєї задумки чого вартий:

Гравця чекає занурення в духовний світ, де звичне людське життя зображується через призму мудрості, і речі названі своїми іменами. Основним ворогом в грі є гріхи людини, і гравець мусить відчайдушно боротися за те, щоб зберегти свою душу чистою.
В наш час важко знайти правду, і часто її вважають фальшивою. Цим проектом я хочу допомогти людям побачити життєву мудрість з зрозумілого ракурсу, щоб після того, як гравець пройде гру, він почав бачити цю війну навколо себе… І щоб це зробити, я втрачу не один рік.
Це тільки початок шляху, за три місяці реалізації гра вже стала схожою на гру. Реалізована одна локація, один бойовий юніт і ще купу всього, що важко пояснити.

Скрін Платоніуму

Скрін Платоніуму

Крім цього, наприкінці березня 2009, Андрій вирішив спробувати себе в жанрі квесту. Гра менша, тому напевне, вийде набагато швидше. Назва квесту “Fallen Leaves”. Заплановані особливості:

  • ні слова діалогів, і ні єдиного рядка тексту.
  • персонажі будуть спілкуватися емоціями і знаками
  • кількість людей на екрані – до тисячі. (Сцени концертів і мітингів)
  • Ігровий світ не чекає на гравця. Завжди щось відбувається незалежно від того, чи реагує на це гравець.
  • Можливість сворити хаос в натовпі.
  • Громадський транспорт (автобуси і тому подібне)
  • Може ще щось додасться, чи зміниться

Світ тривимірний, герой – стилізований. Емоції основний герой показує за допомогою очей. І відкидає тінь. Приємна (осіння?) кольорова гамма.

Скрін Fallen Leaves

Скрін Fallen Leaves

А тепер задамо кілька питань Аврелію:

Зрозуміло, що ти вибрав собі заняття на все життя, щасливий робити свою роботу. Але, чи не бувало в тебе моментів, коли це все надоїдало, і хотілося кинути? Що ти в таких випадках робив, щоб повернутися до роботи?

Ой… були… Таке зазвичай буває коли багів більше ніж можна було уявити, або коли проглядаю відеоряд з журналу «Игромания» і в мене щелепа відпадає від того що я бачу…

Тоді почуваю себе нікчемним… і саме в такі моменти я згадую деякі ігри, а саме Darvinia, Defcon, World Of Goo… це ігри, в які були відомі не за рахунок того що в них супер технології і графіка, а через те що вони оригінальні і цікаві…

Навчання не заважає роботі?

Коли багато завдань дають то заважає… хоча з іншого боку – маю нагоду зайнятись чимось іншим і відпочити від довготривалого фтикання в монітор.

Скільки приблизно часу на тиждень іде на гейм-дизайн, програмування і дизайн?

Краще спитатись було скільки часу на нього не йде =)

Взагалом я ніби більше і нічого не роблю. Рідко відриваюсь на інші справи.

Які бібліотеки ти використовуєш? (знаю, що я занадто цікавий)

Newton – фізика
Audiere – звук
все безплатне.

Ти користуєшся 3D Studio? Що ти думаєш про Blender, Milkshape, чи Maya?

Я користуюсь «Gmax» він безкоштовний. З інших трьох відзначу Blender, він теж безкоштовний, трішки важкий на перший погляд, але кажуть що зручніший.

Все планую навчитись з ним краще працювати. З Maya і Milkshape не працював.

Ти користуєшся власним движком? Ніколи не пробував використати один з чиїхось безплатних? Microsoft рекламує XNA і Dark GDK, я ще чув про OpenSource Irrlicht та Ogre. Що ти думаєш про них?

Так сталось що про інші двиги я дізнався коли мій був майже готовий.

XNA – на скільки я знаю не безкоштовне задоволення, я хотів в ту сторону йти із-за того, що відкривається доступ до Xbox але не склалось, приставки в мене ж то нема =)

Irrlicht – щупав, не сподобалось.

Можу порекомендувати HGE для 2-Д проектів.

Що ти радиш прочитати, і освоїти перед тим, як взятися за написання чогось подібного?

В мене на полиці є тільки 2 книги – «DirectX уроки программирования C++» Горнакова і «OpenGL графика в проектах Delphi» Краснова.

Решта книг електронні, і їх багато… в більшості діставав їх з гугла або з чудо сайта – http://infanata.org/ я його люблю. Правда останнім часом я віддався логіці і вже пів року нічого не читав, але мій розвиток не зупиняється… багато дає практичне писання шейдерів.

Звідки ти береш ідеї таких оригінальних ігор?

Люблю придумувати на ходу… Platonium придумав в розмові по ICQ з знайомим з Білорусії.

Десь на твоєму старому сайті була фотографія релізу „Рентики” з купою паперу збоку. Ти до кожного свого проекту пишеш стільки документації?

Ем… вже набагато менше, певно це через те що я перейшов на цифровий формат тексту. На папері зараз тільки накидую різні формули, записую коефіцієнти різні, а також ідеї, якщо комп виключений.

Результат

Результат

Які твої улюблені комп’ютерні ігри?

  • Prince of Persia (1,2,3)
  • Praetorians
  • Max Payne 2
  • World of Goo
  • Rome: Total War
  • Sacrifice
  • Assassins creed
  • Mirrors Edge
  • Gumboy crazy adventures
Чому Аврелій?

Імя = мета. Воно означає «Золотий» але оскільки я не матеріаліст – прагну стати ідеальним, як людина… знаю, що «ідеалів не буває», але ніхто і не пробував… можу сказати що зараз мені мало вдається бути тим ким хочеться.


Насамкінець, як годиться, подякуємо Андрієві за цікаву інформацію, та побажаємо йому успіхів і нових ідей. Дякую моїм першим читачам за коментарі і виправлення. Вам дякую за увагу. Сподіваюся ця стаття буде надихати вас, як і мене на власну творчість. Ну і про все найновіше, що стосується проектів Аврелія читайте тут. На все добре!

Written by bunyk

Квітень 3, 2009 at 23:07

Оприлюднено в Графіка, Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

