Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як швидко перейти на Лінукс?

with 5 comments

burning-bridge2Спалити мости.

Неможливо перейти на Лінукс, поки є можливість користуватися віндовсом. Принаймі так було для мене. І от вчора мені віндовс таки осточортів доконечно. До того в таких випадках. я ставив Убунту на розділи розміром 4-5 Гб (скільки було вільного місця). І потім не розібравшись з настройкою інтернету, перезавантажувався назад в звичне середовище.

Але цього разу. мені ніхто не допомагав ставити Лінукс. Я знайшов на ФТП дистрибутив Ubuntu_8.10_i386_server і поставив його. Перше що мені сподобалось – LAMP, який ставиться одною галочкою. Після завантаження встановленої системи перше що мені не сподобалося – відсутність графічної оболонки. З команд BASH я знав лише cd ls man help sudo halt. За допомогою них, мені вдалося виявити, що графічна оболонка навіть не інстальована. Одним словом – чистий сервер.
Прийшлось знову ставити віндовс, качати з ФТП Ubuntu_8.10_i386_desktop і перезаписувати образ. Я вирішив все таки залишити вінді життя, і при установці Убунти відрізав їй 40 гігабайт, віндовсу залишалося 20 гігабайт. Після повідомлення про успішну установку я перезавантажив комп’ютер, і…

Виявилось, що GRUB погано настроївся, тому завантажується все одно віндовс. Ніякого меню вибору ОС, чи ще щогось в тому роді. Тоді я зовсім розізлився. Ще раз запхнув LiveCD в комп’ютер, і зніс віндовс повністю.

Знищивши таким чином шляхи до відступу, я почав лазити по локальних форумах, і довідці в надії знайти спосіб проватися сюди. Нічого зрозумілого мені я не знайшов, тому ліг спати. Була вже 3 ночі.

Десь в десятій ранку, я почав шукати місцевих пінгвіноводів ( на щастя я живу в гуртожитку), і от нарешті в результаті редагування кількох системних файлів, настройці якихось таємничих роутів, і частому вживанню заклинання sudo, я знову в ефірі!

Правда враження таке, ніби квартиру поміняв. Навіть не квартиру, а країну. Тут всі так дивно говорять. І провідна релігія GNU. І якщо задавати забагато питань прямо в обличчя тобі скажуть: “RTFM”. І поки що немає .avi кодеків, анімації Flash, і багатьох інших зручностей. Що поробиш, квартира нова, робочий стіл поки що порожній. Але думаю скоро звикну. Звісно я буду скучати за моєю Visual Studio, але зі мною все ще залишився вірний ВогнеЛис. А через нього думаю можна буде познайомитися з іншими членами його GNUшної компанії.

Written by bunyk

Березень 28, 2009 at 19:59

Оприлюднено в Нещоденник, Психософія

Tagged with

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Убунту це добре, але я не перейду мабуть туди. Мені потрібен мій віндузний фотошоп, флеш, корел й т.д. Ознайомлюватись з лінуксовими аналогами якось не має бажання, а запускати віндузні софтини з під вмваре в лінуксі вважаю збоченням. 🙂

    Serjart

    Квітень 2, 2009 at 14:38

  2. Шик лінукса в тому, що то чого бракує, можна самому дописати :).

    Крім того Убунтівський Gimp – на перший погляд доволі непогана річ. Принаймі працює він набагато швидше фотошопа, і інтерфейс красивіший. (Щоправда мені достатньо функцій зміни Я правда не художник, але розміру зображення, і настройки кольору).

    bunyk

    Квітень 2, 2009 at 21:47

  3. І ще я чув, що найкраще для графіки – МакОС. 😉 Рідна платформа Adobe.

    bunyk

    Квітень 2, 2009 at 22:17

  4. Чи маєш Ти якусь систему класифікації файлів?

    Просто в мене пунктик щодо впорядкованості (бо як можна говорити про порядок в голові, якщо навкруг тебе безлад? 🙂 ), але поки тільки в процесі формування своєї системи класифікації комп. файлів (хоч цей процес вже триває давно, і триватиме ще довго), тому цікаво яка організація куснів в інших)

    Андрій

    Квітень 14, 2013 at 12:18

    • Ну, в мене в голові хаос, тому всі файли я зберігаю в каталозі ~. Якщо є якийсь великий проект – то в каталозі всередині цього каталогу. Ну, і ще в середині цього каталогу є каталоги для зображень (переважно скріншоти і недавні ілюстрації цього блогу), відео (останнім часом порожнє), музики і на цьому все.

      bunyk

      Квітень 14, 2013 at 20:14


Залишити відповідь

