Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

English grammar in use

with 4 comments

Лиш боротись значить жить, Vivere Memento! Іван Франко

Трохи про життя. Добре знати англійську. Можна Вікіпедію в оригіналі читати. І взагалі багато чого в оригіналі. Але писати не вмію. Просто не люблю і не розумію граматику. Але хто ж не любить війну? Війну всі люблять. Сьогодні дістав додатковий стимул вивчити англійську. Я посперечався з r13 aka Романом, що пройду всі 130 модулів Мерфі, до 30 квітня. На 10 літрів соку. Багато. Рома також планує пройти Мерфі. В кінці, ми вибираємо 5 вправ, і відбувається дуель. Той в кого менше помилок – виграв. Якщо в кожного все правильно – просто св’яткуємо те, що на екзамен нам вже плювати. Сьогодні зробив 1 модуль. Думаю треба буде робити десь по 5 в день, і по 10 на вихідних. А потім ще раз ті, в яких кількість помилок найбільша.

Добре було б в перервах між модулями підвищити кількість віджимань в упорі лежачи до 100. Основне ні дня не опускати показник. Сьогодні почну з 30.

Нащо я це написав? Веду щоденник бачте. І раз ви це прочитали, то для мене буде ганьбою, не розв’язати Мерфі, чи опустити віджимання нижче 30.

І ще добре спілкуватись з цікавими людьми. От поспілкувався я з одним крутим хлопцем Дорошем, який вмів робити вихід на перекладину зворотнім хватом, і тепер теж це вмію. Більше таких людей я не знаю. А r13 на порядок крутіший Дороша.

Крім того випробовую новий метод ставання жайворонком. Треба просто вставати щодня в один і той же час (6:09 в мене). І так за короткий час часовий пояс людини зміститься, і людина яка є в душі совою, ззовні буде жайворонком. А ранок чудовий час для сніданку, зарядки, гігієни, і підготовки до пар. Шкода тільки що зранку в гуртожитку шуміти не можна.

І оце щойно з вдячністю згадав диктанти своєї вчительки з української мови. Я не кажу що я сильно грамотний, але оце мене бісить.

Written by bunyk

Лютий 26, 2009 at 21:52

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Поглянь, як пишуть оголошення, заяви, рекламу, вивіски.
    На жаль, рівень володіння українською граматикою і орфографією дуже низький.
    Мені теж пощастило з викладачемок укр. мови і літератури:))

    andriyinsight

    Березень 16, 2009 at 23:05

  2. Та це ніби частково і мене стосується 😦
    Принаймі так мені мої добровільні і примусові редактори казали 🙂

    bunyk

    Березень 22, 2009 at 22:35

  3. Привіт! А де можна знайти модулі Мерфі онлайн, і собі спробувати проходити?

    maaxws

    Жовтень 6, 2009 at 12:40

    • Де знайти не знаю. Але паперовий варіант колись коштував 20 грн, та і зараз напевне не дорого.

      Це така ціна, що писати можна прямо в книжці. І імхо, писати в книжці таки зручніше.

      bunyk

      Жовтень 6, 2009 at 13:01


Залишити відповідь

